Про роботу державних соціальних інспекторів у районі за І півріччя 2019 року

З метою обґрунтованості призначення різного роду державних соціальних допомог за звітній період державними соціальними інспекторами було складено 860 актів обстежень матеріально-побутових умов сім’ї

З метою обґрунтованості призначення різного роду державних соціальних допомог за звітній період державними соціальними інспекторами було складено 860 актів обстежень матеріально-побутових умов сім’ї з них: субсидій – 774, ВПО-12, догляд -21, ДСДСМ- 53., що на 519 актів більше у порівнянні із минулим І півріччям 2018 року.

Підготовлено 1  позовну заяву, щодо надміру виплаченої суми допомоги на дітей одиноким матерям та соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, яку відправлено  на розгляд до суду.

 Здійснено 166 перевірок ручного та автоматичного відбору шляхом надання запиту до ДФС, за рішенням керівника, правильності та повноти інформації, що надається заявниками, які отримують такі допомоги, як компенсацію за надання соціальних послуг, державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям, допомога на догляд особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, тимчасова допомога особам, яка не набула права на пенсію, що  на 90 таких перевірок більше ніж у І півріччі 2018 року .

За результатами відповідних перевірок у звітному періоді було виявлено 13 особових справ із порушенням, а саме приховування доходів заявником (заробітньої плати, аліментів, стипендії, доходу від оренди земельного паю, доходу від продажу продукції тваринництва (молока), а також не задекларовані 2 або більше транспортних засобів (механізмів), що спричинило переплату вже нарахованої та виплаченої їм державної допомоги на суму- 72,9 тис.грн ,з них повернуто особисто заявником та стягнуто перерахунком з наступних нарахувань на суму – 53,4 тис.грн, до повного погашення боргу по даних особових справах  становить –17,5 тис.грн. Кількість припинення  державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям становить 7 осіб , з них відмовлено  5 особам із позбавленням права звертатись  впродовж шести місяців.

У міру надходжень звернень від громадян району та в разі потреби і законних на те підстав, кожна особова справа детально вивчається: складаються акти обстежень матеріально-побутових умов проживання сім'ї, проводяться індивідуальні співбесіди із заявниками та членами їхніх сімей, визначається достовірність поданих документів, готуються запити для одержання письмових відповідей, роз’яснень від підприємств, установ та організацій усіх форм власності з питань, що потребують уточнення, відбувається тісна співпраця із місцевими органами державної служби зайнятості, соціальними службами та їхніми фахівцями.

У звітному періоді також проводилися  2 перевірки сільких рад по достовірності наданої інформації щодо складу сімей заявників (одержувачів субсидії). Всього було вибірково перевірено 30 довідок по Красносільській с/р. та  30 довідок по Жабокрицькій с/р. за результатами, яких були складені відповідні акти та уточнено інформацію по деяким особовим справам.

 

.

 

 

Начальник управління

ДЕРЕВ’ЯНЧУК Лариса Олександрівна

 

Адреса: 24600, смт Крижопіль,

вул. Залізної дивізії, 30

Телефон: (04340) 2 68 57,  2 68 71

  2 68 56 - телефон/факс; 

2 68 73- телефон громадської приймальні

E-mail:  krz_uszn@vin.gov.ua

Статистика відвідувань

Перегляди статей
859416
 

© Крижопільська районна державна адміністрація

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International

смт Крижопіль, вул. Героїв України 61 Тел. (04340) 2 14 63, Тел.факс (04340) 2 27 95, email: rda_kryzh@vin.gov.ua